Pārdošanas noteikumi

Vispārīgie Lietuvas un Vācijas UAB "Kreisel Vilnius" pārdošanas noteikumi un nosacījumi

 

Datu apstrāde reklāmas nolūkiem

Mēs priecājamies par jūsu interesi par mūsu uzņēmumu. Mēs ļoti nopietni izturamies pret jūsu privātumu un jūsu personas datu aizsardzību.

Ja iegādāsieties preci no mūsu uzņēmuma, jūs kļūsiet par mūsu klientu, un šādā gadījumā jūsu personiskie un kontaktinformācijas dati tiks apstrādāti, ja vien nav izteikta jūsu konkrēta atteikšanās, lai sniegtu informāciju par mūsu precēm.

Jūsu personas datu apstrādes reklāmas nolūkiem tiesiskais pamats ir 2016. gada 27. aprīļa Eiropas Parlamenta un Padomes Vispārējā datu aizsardzības regula Nr. 2016/679 (ES). Tas ir likumīgs tiešās mārketinga ar klientiem saistītais intereses pamats.

Jums ir tiesības jebkurā laikā iebilst pret savu personas datu apstrādi, nosūtot informāciju uz šādu adresi: SIA „Kreisel Vilnius”, Metalo iela 6, 02190 Viļņa, vai e-pasta adresi kreisel@kreisel.lt. Mūsu informāciju par personas datu aizsardzību atradīsiet vietnē www.kreisel.lt.

§ 1. Vispārējie noteikumi

1. Šie Noteikumi ir Pusēm saistošs juridisks dokuments, kura mērķis ir regulēt Pircēja un Pārdevēja savstarpējās saistības (tiesības, pienākumus un atbildību), kas saistītas ar Lietuvas un Vācijas UAB "Kreisel Vilnius" piedāvāto preču pārdošanu Pircējam.
2. Lietuvas un Vācijas UAB "Kreisel Vilnius" Pircēji ir izņēmuma kārtā komercuzņēmumi (juridiskas personas).
3. Lietuvas un Vācijas UAB "Kreisel Vilnius" neveic tirdzniecības darbības tiešsaistē.
4. Noteikumos lietotie termini:

  • Noteikumi – šie Lietuvas un Vācijas UAB "Kreisel Vilnius" vispārējie pārdošanas noteikumi.
  • Pārdevējs – Lietuvas un Vācijas SIA "Kreisel Vilnius", juridiskas personas kods 110679458, PVN maksātāja kods LT106794515, juridiskā adrese Metalo iela 6, LT-02190 Viļņa. Dati par uzņēmumu tiek uzglabāti un reģistrēti Lietuvas Republikas VAS "Reģistru centrs" Juridisko personu reģistrā.
  • Pircējs – juridiska persona, kas iegādājas vai vēlas iegādāties preces sava komerciālā vai saimnieciskās darbības mērķiem, ieskaitot pilnvarotas personas, kas darbojas juridiskas personas vārdā vai labā.
  • Līgums – uz Noteikumu pamata starp Pārdevēju un Pircēju noslēgts līgums par Pircēja pasūtīto preču pirkšanu-pārdošanu.
  • Puses – Pārdevējs un Pircējs kopā.
  • Pasūtījums – Noteikumos noteiktā kārtībā izteikta Pircēja griba iegādāties konkrētas preces un par tām samaksāt Pārdevēja norādīto cenu.

5. Šie Noteikumi tiek iesniegti Pircējam, lai tas ar tiem iepazītos un apstiprinātu tos, pievienojot tos vienreizējam preču pasūtījuma apstiprinājumam. Ilgtermiņa preču pirkšanas-pārdošanas gadījumā Pircējs un Pārdevējs paraksta rakstisku pirkšanas-pārdošanas līgumu. Turklāt ar šiem Noteikumiem var iepazīties vietnē www.kreisel.lt.

§ 2. Preču cena

1. Informācija par Precēm un citi paziņojumi, kas pieejami Pārdevēja tīmekļa vietnē www.kreisel.lt, ir tikai informatīva rakstura. Pārdevēja sniegtie standarti un paraugi ir tikai ilustratīvs un demonstratīvs materiāls.
2. Konkrēts Preču sortiments un to cenas tiek norādītas Pircējam nosūtītajā komerciālajā piedāvājumā, kas ir derīgs tikai konkrētajam pasūtījumam.
3. Pircējam, kurš nav noslēdzis ar Pārdevēju rakstisku preču pirkšanas-pārdošanas līgumu, pirms Pasūtījuma iesniegšanas ir jāvēršas pie Pārdevēja ar pieprasījumu komerciālā piedāvājuma saņemšanai.

§ 3. Preču pasūtīšanas kārtība

1. Pircējs, vēloties iegādāties Pārdevēja pārdodamās preces, uz elektronisko pastu kreisel@kreisel.lt nosūta brīvas formas Pasūtījumu, norādot pasūtāmo preču nosaukumu, daudzumu, vēlamo preču saņemšanas/piegādes veidu un piegādes adresi.
2. Pārdevējs, saņemot Pircēja pasūtījumu, ne vēlāk kā 2 (divu) darba dienu laikā uz Pircēja norādīto elektroniskā pasta adresi nosūta Pasūtījuma apstiprinājumu – komerciālo piedāvājumu, kurā norāda iespējamo pārdodamo Preču nosaukumu, daudzumu, cenu un iespējamo piegādes termiņu. Kopā ar Pasūtījuma apstiprinājumu Pārdevējs nosūta Pircējam priekšapmaksas rēķinu, kurā ir arī saite uz šiem Noteikumiem tīmekļa vietnē www.kreisel.lt.
3. Pārdevēja Pircējam nosūtītais Pasūtījuma apstiprinājums – komerciālais piedāvājums un priekšapmaksas rēķins ir derīgs 5 (piecas) darba dienas.
4. Vienreizējs Pirkuma-pārdošanas līgums tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs apmaksā pasūtījumu atbilstoši viņam izsniegtajam priekšapmaksas rēķinam. Tomēr Pārdevējs nesāk izpildīt pasūtījumu, kamēr avanss nav ieskaitīts Pārdevēja norēķinu kontā.
5. Priekšapmaksas rēķina apmaksa arī apstiprina, ka Pircējs ir iepazinies ar šiem Noteikumiem.

§ 4. Norēķinu kārtība par precēm

1. Preču pārdošana tiek noformēta saskaņā ar LR tiesību aktu noteikto kārtību.
2. Par precēm Pircējs norēķinās ar priekšapmaksu vai atbilstoši rakstiskā preču pirkšanas-pārdošanas līgumā noteiktajiem norēķinu nosacījumiem. Maksājumi tiek veikti ar pārskaitījumu uz Pārdevēja bankas norēķinu kontu.
3. Visas summas un maksājumi tiek aprēķināti un veikti eiro.
4. Ja Pārdevējs saņem mazākas naudas summas, nekā pienākas par pārdotajām precēm, viņam ir tiesības pēc saviem ieskatiem, neatkarīgi no jebkāda Pircēja norādījuma, izmantot Pircēja veiktos maksājumus vispirms nokavējuma procentu segšanai, kā arī izvēlēties, par kurām precēm segt parādu.
5. Ja Pircējs savlaicīgi nenorēķinās par precēm, Pārdevējam ir tiesības parāda piedziņu nodot izvēlētajai trešajai personai. Visus pamatotos un saprātīgos izdevumus, kas saistīti ar parāda piedziņu, sedz Pircējs.

§ 5. Preču pieņemšanas – nodošanas kārtība

1. Pircēja pasūtītās Preces tiek nodotas Pircēja pārstāvim (personai, kura uzrāda Pircēja darbinieka apliecību), kurš ar savu parakstu pirkuma dokumentos apstiprina atbilstošu Preču saņemšanu, un no šī brīža Preces kļūst par Pircēja īpašumu. Pārdevējs nav atbildīgs gadījumos, kad Pircēja pārstāvis uzrāda viltotu darbinieka apliecību vai pieņem Preces, lai gan darba attiecības starp Pircēju un viņa pārstāvi jau ir pārtrauktas, izņemot gadījumus, kad Pircējs rakstiski ir informējis Pārdevēju neizsniegt preces konkrētai personai.
2. Puses var rakstiski vienoties, ka Preces pieņems tikai noteikti Pircēja pārstāvji. Šādā gadījumā Pircējs kopā ar Pasūtījumu rakstiski informē Pārdevēju par personām, kurām ir tiesības Pircēja vārdā pieņemt pārdodamās preces un apstiprināt to saņemšanas faktu.
3. Preces netiek izsniegtas Pircējam, ja Pircēja pārstāvim nav pilnvaras pieņemt preces, vai Pircēja pārstāvis neuzrāda darbinieka apliecību, vai uzrādītā darbinieka apliecība nav derīga, vai Pircējs nav pilnībā norēķinājies par Precēm, kuru norēķinu termiņš jau ir beidzies.
4. Par Preču pieņemšanas – nodošanas aktu tiek uzskatīts abu pušu parakstīts kravas pārvadājuma pavadzīme, ja netiek noformēts cits dokuments.
5.Preču daudzumu, nomenklatūru un kvalitāti Pircējs rūpīgi pārbauda Preču pieņemšanas brīdī. Visas piezīmes par Preču trūkumiem Pircējam ir jāizsaka, pieņemot Preces. Pretenzijas par Preču slēptiem trūkumiem Pircējs var iesniegt rakstiski ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preču saņemšanas brīža. Aktu par preču defektiem vai trūkumiem paraksta Pircēja un Pārdevēja pārstāvis. Ja Pārdevējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preču nodošanas nesaņem pretenzijas par Preču kvalitāti, tiek uzskatīts, ka Preces ir kvalitatīvas un tām nav trūkumu vai defektu; šādā gadījumā Pircējs zaudē tiesības celt pretenzijas par Preču kvalitāti un atteikties maksāt Preču cenu vai tās daļu.
6. Ja Precēm ir defekti, kas noformēti Līgumā noteiktajā kārtībā, Pārdevējam tās jāmaina bez maksas pret analogām Precēm bez defektiem 14 dienu laikā no Akta par preču defektiem vai trūkumiem parakstīšanas dienas. Ja Pārdevējam nav iespēju to izdarīt, viņam 7 (septiņu) darba dienu laikā jāatgriež Pircējam visa samaksātā Preču cena.
7. Pārdevējam ir tiesības atlikt līdz 30 (trīsdesmit) dienām Akta par Preču defektiem vai trūkumiem parakstīšanu un/vai Preču maiņu pret jaunām, ja Preces tiek nosūtītas ražotāja ekspertīzei.
8. Pārdevējs nav atbildīgs par Preču kvalitātes pasliktināšanos, ja Pircējs vai personas, kurām Pircējs nodevis Preces, tās izmantojušas ne tiem mērķiem, kuriem šādas Preces parasti tiek izmantotas, neievērojušas instrukcijās norādītās prasības, pārkāpušas Preču transportēšanas, uzglabāšanas, lietošanas un/vai glabāšanas noteikumus, kā arī gadījumos, ja ir redzami Preču iepakojuma vai citi ārēji defekti, par kuriem nav rakstveida vienošanās Preču nodošanas brīdī, vai Preču kvalitātes pasliktināšanās ir radusies Pircēja vai citu personu, kurām Pircējs pārdevis Preces, darbību dēļ.

§ 6. Preču iepakojums

1. Pārdevējs pieliek visas pūles, lai Preces tiktu pienācīgi iepakotas.
2. Preču transportēšanai uz paletēm tiek izmantotas tikai atkārtoti lietojamas koka paletes.
3. Taras (paletes) cena nav iekļauta Preces cenā. Taras (paletes) cena katru reizi tiek iekļauta Pircējam izrakstītajā PVN rēķinā.
4. Pircējs nav obligāti, bet viņam ir tiesības ar savu transportu atgriezt Pārdevējam no viņa saņemto taru (paletes), Pusēm parakstot taras (paletes) atgriešanas aktu, kurā norādīts Pircēja atgrieztās taras (paletes) daudzums.
5. Pamatojoties uz Pusēm parakstīto taras (paletes) atgriešanas aktu, Pārdevējs 5 (piecu) darba dienu laikā no tā parakstīšanas dienas izraksta Pircējam kredītrēķinu par Pircēja atgrieztās taras cenu.
6. Saskaņā ar Pusēm panākto vienošanos Pārdevējs izrakstītā kredītrēķina summu ieskaita kā Pircēja avansa maksājumu Pārdevējam par Precēm vai pārskaita to uz Pircēja bankas norēķinu kontu.

§ 7. PVN rēķinu izsniegšanas kārtība

1. Pārdevējs apņemas nosūtīt Pircējam uz viņa norādīto elektroniskā pasta adresi izrakstītos PVN rēķinus, kas atbilst visām PVN likuma 79., 80., 82. pantu un LR Ministru kabineta noteikumu Nr. 780 “Par nodokļu aprēķināšanai izmantoto grāmatvedības dokumentu izrakstīšanas un atzīšanas noteikumu apstiprināšanu” prasībām.
2. Iesniedzot PVN rēķinu elektroniski, papīra formāta PVN rēķins netiek izsniegts.
3. Ja Pircējs 5 (piecu) darba dienu laikā nesaņem uz viņa norādīto elektroniskā pasta adresi PVN rēķinu par iegādātajām precēm, viņam ir pienākums rakstiski par to informēt Pārdevēju, norādot konkrēto Pasūtījumu, par kuru PVN rēķins netika saņemts. Pretējā gadījumā tiek uzskatīts, ka Pircējs ir saņēmis PVN rēķinus.
4. Pircējam, mainoties viņa elektroniskā pasta adresei, ir pienākums ne vēlāk kā 1 (vienas) darba dienas laikā par to rakstiski informēt Pārdevēju, norādot jauno elektroniskā pasta adresi, uz kuru būs vēlme saņemt PVN rēķinus. Pretējā gadījumā Pārdevējs neatbild par PVN rēķina nosūtīšanu ar kavēšanos vai uz nepareizu adresi.

§ 8. Pušu atbildība

1. Puses ir atbildīgas par to, lai Līgumā noteiktās saistības tiktu izpildītas pienācīgi un savlaicīgi, saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.
2. Ja Pircējs vienpusēji izbeidz Līgumu bez Pārdevēja vainas, viņam ir pienākums atlīdzināt Pārdevējam radītos zaudējumus. Puses ir atbildīgas tikai par otras Puses tiešajiem zaudējumiem.
3. Gadījumā, ja Pircējs pilnībā vai daļēji nenorēķinās ar Pārdevēju Līgumā noteiktajā kārtībā un termiņos, par katru kavēto maksājuma dienu Pircējam ir jāmaksā nokavējuma procenti 0,2 % (divas desmitdaļas procenta) apmērā no nesamaksātās (kavētās) summas.
4. Puse, kas samaksājusi nokavējuma procentus, netiek atbrīvota no Līgumā noteikto saistību izpildes.
5. Līgumu var izbeigt jebkura no Pusēm, paziņojot par to otrai Pusei vismaz 30 (trīsdesmit) dienas pirms Līguma izbeigšanas, ja otra Puse ir būtiski pārkāpusi Līgumu. Papildus Latvijas Republikas Civillikuma 6.217 un 6.379 pantu noteikumiem, Pircējs tiks uzskatīts par būtiski pārkāpušu Līgumu tikai tad, ja viņš, saņemot no Pārdevēja rakstisku pretenziju par nesamaksātu parādu par piegādātajām Precēm, vairāk nekā 15 dienas neveic nevienu maksājumu, kas paredzēts šī parāda segšanai.
6. Ja Līguma izbeigšanas brīdī Puses nav savstarpēji norēķinājušās, Līgumā noteiktā norēķinu, līgumsodu un strīdu risināšanas kārtība paliek spēkā līdz pilnīgai norēķināšanās atbilstoši šim Līgumam.

§ 9. Nepārvaramas spēks

1. Puses nav atbildīgas par pilnīgu vai daļēju savu saistību neizpildi saskaņā ar šo Līgumu, ja tas notiek nepārvaramas varas apstākļu dēļ. Puses nepārvaramus spēka (force majeure) apstākļus saprot tā, kā to nosaka Latvijas Republikas Civillikums.
2. Līguma Puse, kas minēto apstākļu dēļ nevar izpildīt uzņemtās saistības, ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) kalendāro dienu laikā no šādu apstākļu rašanās brīža rakstiski par to informē otru Līguma Pusi. Novēlota vai nepareiza otras Puses informēšana vai informācijas nesniegšana liedz tai tiesības atsaukties uz minētajiem apstākļiem kā pamatu atbrīvošanai no atbildības par neizpildi vai nepienācīgu saistību izpildi.
3. Ja norādītie apstākļi ilgst vairāk nekā 1 (vienu) mēnesi, Puses, savstarpēji vienojoties, var izbeigt Līgumu.

§ 10. Noslēguma noteikumi

1. Puses apņemas savstarpējās attiecībās ievērot konfidencialitāti: neizpaust rakstiski, mutiski vai citā formā trešajām personām nekādu komerciālu, darījumu vai finanšu informāciju, ar kuru tās iepazinās, sadarbojoties šī Līguma ietvaros.
2. Mainoties adresēm, tālruņu numuriem, elektroniskā pasta adresēm vai bankas rekvizītiem, Līguma Puses apņemas par to nekavējoties rakstiski informēt viena otru. Puse, kas nav paziņojusi par rekvizītu maiņu, nevar izvirzīt iebildumus pret otras Puses darbībām, kas veiktas, izmantojot Līgumā noteiktajā kārtībā paziņotos rekvizītus.
3. Visi ar Līgumu saistītie strīdi tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīdi tiek izskatīti LR tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem. Teritoriālā piekritība tiek noteikta pēc Pārdevēja juridiskās adreses.
4. Visos citos gadījumos, kas nav paredzēti Līgumā, Puses vadās pēc Latvijas Republikas likumiem un normatīvajiem aktiem.

§ 11. Noteikumu grozījumi

1. Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā atjaunināt un/vai grozīt šos Noteikumus, lai atspoguļotu nepieciešamos grozījumus vai juridiskās izmaiņas. No publicēšanas brīža tiek piemēroti jaunie Lietuvas un Vācijas UAB „Kreisel Vilnius“ vispārīgie pārdošanas noteikumi.

 

Viļņa, 2023. gada aprīlis